tisdag 17 november 2015

Tips på Snygga designade barn kläder från Oiidesign här hittar du dom


Tips på Snygga designade barn kläder från Oiidesign här hittar du dom 


Nu är det dax för ny gardrob till alla barnen när vintern nalkas och julen snart knackar på vår dörr . På Oiidesign hittar man unika barnkläder för åldrarna 0 -12 år . Jag har gjort ett litet kollage bland mina favoriter för både killar och tjejer . En underbar vinterjacka som värmer och i snygg design med tuffa kängor till , Till jul och nyår vill man vara fin klädd även som barn , till dottern har jag valt en en snygg silver och rosa klänning som verkligen passar för fest och högtider . Till sonen har jag valt en par tuffa hängselbyxor med en snygg vit skorta . Och sedan som pricken över i : et hittade jag de toffa uggsen så klart som är så inne just nu , varma och sköna för de kalla små fossingarna . På Oii kan man hitta barnkläder som inte alla barn har det gör det lite roligare .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar